Carpe diem.

2010-11-10 @ 10:16:31

Ja precis så är det Fånga dagen är mitt motto eller det har i alle fall blivit det de senaste åren, med saker som händer runt om en i livet ändras man också som person,man är den man alltid har varit i grunden men ens tankar och hur man ser på saker och ting kan ändras otroligt mycket. Jag försöker verkligen att alltid se något positift i det mesta, försöka se lösningarna i stället för problemen, att det apsolut inte är det lättaste det vet ni ju men vad ska man göra om man inte försöker. Nu har jag mina dåliga dagar också såklart då även jag bara funderar på vad meningen med allt är, varför allt blir som det blir och man känner att leendet är långt nere än där det ska vara men det är då man måste försöka se det ljusa och roliga runt om och det är ju där ens, vänner, familj,pojkvän  kommer in. De gör att man bara får ett stort leende direkt. Allt blir bra till slut  bara man själv vill det och är villig att kämpa för att få det bra, man kan ju inte bara gå och tycka synd om sig själv utan göra något åt det samtidigt även om det kan ta imot att man tar imot hjälpen som finns vem det än kan vara ifrån, man måste nog också erkänna för sig själv till slut att ensam är inte stark utan det är ens pojkvän,vänner, familj, släkt som gör en stark som gör en att man kan gå över den jobbigaste bron bara för man vet att efter bron där står dom och väntar :)

 


Kommentarer
Postat av: Vicky

aw mysis

2010-11-10 @ 15:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback