Sminktips.!

2010-11-14 @ 01:03:12


Jag tipsar aldrig om saker i min blogg som jag inte gillar, men nu har jag hittat en produkt som jag älskar
. Det är  foundation som blir jämn, porer blir mindre tydliga och att sminket sitter hela dagen. Och den täckte verkligen jätte bra. Har provat dom flesta foundations och ingen som riktigt fått mig att känna den där "wow" känslar. Men denna gör verkligen det den är grym !!! Xperience Weightless Foundation är vad den heter.. :D
Ni måste prova den den är välkligen super. Och för er som är känsliga går denna jätte bra också..:)
Ut å köp nu..




Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, tack för tipset! :) Ska provas!

2010-11-14 @ 11:47:56
URL: http://mayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback