hej å hå :)

2010-11-09 @ 09:53:08

Hejsan.
Idag vaknade jag jätte tidigt. Satt uppe å gjorde om min blogg då, som alla ser :)
Jag blev hel nöjd. Och jag har gjort den helt själv ingen hjälp av någon lite stolt blir man ju :) hihi.
Idag ska vi till banken och hämta ut lite pengar. Sen blir det väl att handla lite å så.. :)

Julpyntade föresten här hemma med :) Det blev jätte fint. Köpt en jätte fin stjärna på rusta för endast 49:- Får lägga upp en bild sen det vart jätte sött. Sen bytte jag gardiner till rött. Fått jätte mycket julstämning vet inte varför men men :) :P

Sen ska ja ta i akt och träna idag :D ah ha . trode ni inte om mig va.
Vicky kanske skulle komma hit å göra mig sällskap sen. Vi har fått nintendo wii så vi tänkte spela lite:)

Emma sa att ja e onödig som gör om min blogg för jag aldrig skriver.. :( dumma dig.Kan väl va fin iaf ?
Nej men ja ska försöka skriva lite oftare, men ingen som läser iaf haha :D  Jo min pojkvän läser det vet jag ju ;P


Måste bara berätta va ja gjorde häromdan.. HAHA :D
Rixs fm (radiokanalen) har prat på natten. Det är Gert Fylking som håller i det varje söndag natt.. Å dom har ämnet sex & samvetnad.. Å så var det en kille som ringde in å sa att tjejer inte e bra på en viss sak :P
Då ringde jag också in å kom med :D så jag pratade med Gert Fylking haha :) Han va jätte trevlig..
:)

Nu ska ja in i duschen sen banken..

Love <3


Kommentarer
Postat av: Vicky

Trevligt att jag prickade rätt, har inte varit inne på din blogg på jätte länge faktiskt o idag fick jag för mig att gå in, så hade du skrivit till och med, o så var jag med :) wiiiie haha !

2010-11-09 @ 12:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback