Detta ägnar jag åt min systerdotter Alicia. <3

2010-11-11 @ 08:42:09

Jag är så stolt att jag är din gudmor
Att få följa din väg från liten till stor

Licia Licia jag älskar dig av hela mitt hjärta
Jag önskar du får slippa sorg och smärta

Att du skapats frisk och hel är ju ett mirakel
Och snart du kommer uppleva livets spektakel

För det var inte länge sen du låg i magen
Men snart står vi där och det är första skoldagen

Bakom dig har du en kärleksfull familj

Alicia Elina Isaksson blev ditt namn
Du ligger där så tryggt i mammas famn

Jag känner mig nere och en blick på dig får mig att le
Du är ju ett av de vackraste barn ögon kan se

Med dina små fingrar, öron och tår
Blå oskyldiga ögon och ditt bruna hår

På kärlek ska jag göra dig väldigt rik
Du är mosters älskling, du är ju helt unik

Om livet går emot dig ibland
Lovar jag att alltid hålla din hand

Nu & För evigt ett evigt blodsband



Älskar dig nu och för evigt. <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min älskade unge! Den bästa som finns <3

2010-11-11 @ 09:57:02
URL: http://sandrainterior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback